شعر حسرت!!
نوشته شده توسط : amir

                         حسرت

 

زیر بارون روی سنگا من نوشتم

بی تو میمیرم ای عشقم         با تو گویی در بهشتم      

بی تو اما بی تحمل               خسته ام من ز تامل      

که چرا عشقم تو بودی          تو که دل از من ربودی

 

توی شب روی ستاره ها نوشتم

که دلم پیشت اسیره              که دلم بی تو میمیره

اما افسوس که ستاره              تو آسمون گرفتاره

نتونستی که بخونی              که دلم بی تو بیماره

 

روی ابرا من کنار تو نشستم     به تو گفتم حرف دل را          

اما گفتی این فریبه                گفتی میخوای یه غریبه

ندیدی عشقو تو چشمام           بی تو بی اندازه تنهام              





:: موضوعات مرتبط: اشعار ariel , ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 6 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: